بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتخاب بهترین های هفته دهم بدون برگزاری با استقلال و مس کرمان!

http://axgig.com/images/56278188919888220077.jpg

بدون در نظر گرفتن دیدار استقلال مقابل مس کرمان،اقدام به انتخاب بهترین های هفته دهم کرده اند!
از کجا معلوم در دیدار آبی پوشان مقام یاران پرویز مظلومی که می تواند یک دیدار جذاب و تماشایی و پر حاشیه ای قلمداد کرد، دو تیم خالق نتیجه ای شگفت انگیز باشند!
مس کرمان در تهران استقلال را مغلوب کند،آیا حق مظلومی نیست که بهترین مربی هفته دهم لیگ سیزدهم باشد!
یا اگر استقلال با یک نتیجه پر گل مس را بتواند شکست دهند و آندو تیموریان دقیقا مشابه گلی که به بوریرام تایلند را در این دیدار صرفا جهت کم کردن روی آن دسته از کارشناسانی که گل وی را شانسی دانسته بودند و عنوان کردند هر چند سال یکبار همچین گلهای زده میشود را به تیم مس کرمان بزند و عنوان بهترین گل هفته را به خود اختصاص دهد،این دوستان مجددا تغییرات احتمالی را درمنتخبین هفته دهم ایجاد می کنند و دوباره در روزنامه و فضاهای مجازی به اطلاع فوتبالدوستان می رسانند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,بهترین های هفته دهم,استقلال,مس کرمان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com